Informatie

Ben je klant bij ons of kom je voor het eerst is het handig dit bericht te lezen voor het maken van juiste afspraken.

* Afspraken inplannen kan via de online agenda. Hierin staan de diensten die wij aanbieden, de duur van een afspraak (via webbrowser alleen te zien) en ook de kosten. Kan je een datum niet selecteren betekend dit dat de datum en/of tijd niet beschikbaar is. Afspraken inplannen kan via onze boeking app

**Wij werken alleen op afspraak**
Hygiene en kwaliteit staan bij ons op Nr.1
Hierdoor werken wij niet over kunstnagels wat door een andere salon is geplaatst. De eerste afspraak bij ons in de salon is altijd een nieuwe set afspraak. Let er goed op dat je bij het maken van een afspraak ook verwijderen van de oude set aanvinkt. Het kan anders zijn dat wij niet genoeg tijd hebben voor een behandeling. Indien genoodzaakt wordt de afspraak ingekort of mogelijk zelfs geannuleerd.

* Heb je al nagels bij ons gezet en is er 1 nagel gebroken, dien je dit aan te vinken bij het maken van een online afspraak. Zijn het er meer dan 2, dan verzoeken wij je contact op te nemen in verband met het inplannen van extra tijd voor jouw behandeling.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan kan je ons het beste mailen: info@blushbeautybar.nl of een bericht sturen via Facebook. Telefonisch zijn wij slechter bereikbaar omdat wij tijdens het helpen van klanten de telefoon niet altijd kunnen opnemen.